A Billcityben rejlő lehetőségek kiaknázásának érdekében van mód arra, hogy az ügyfeleket különböző jogosultságokkal hozzárendeljük a rendszerhez. Így őket is be tudjuk vonni a digitalizációs folyamatba és számukra is hasznos jogosultságokat lehet beállítani.
Az ügyfél hozzáadása
Válaszd ki a főmenüben a "Beállítások", majd a "Felhasználók" lehetőséget.
Itt az gombra kattintva jelenik meg a következő ablak, ahol megadhatod az ügyfél kapcsolódó email címét és a részletes beállításokat. A beosztás mezőn kívüli mindegyik mezőt kötelező kitölteni, a szerepkört pedig a legördülő listából tudod kiválasztani. A szerepkörökről itt olvashatsz részletesen.
Amennyiben az újonnan hozzárendelt ügyfél nem rendelkezik Billcity jogosultsággal, akkor a rendszer ki fog küldeni a részére egy kezdeti jelszót tartalmazó emailt, mellyel be tud lépni a rendszerbe. Mindenképpen javasoljuk, hogy az első belépés után változtassa meg a jelszavát.
Abban az esetben, ha már volt az ügyfélnek hozzáférése - csak egy másik a céghez- akkor egy tájékoztató üzenetet fog küldeni a rendszer arról, hogy új céghez kapott jogosultságot.
Abban az esetben ha az e-mailt valamilyen okból nem kapta meg, kérd meg, hogy nézze meg a spam mappába is. Ha ott sem találja, a jelszó emlékeztetővel tud új jelszót igényelni.
Hozzászólások
0 hozzászólás
A cikkhez nem írhatók újabb hozzászólások.