Abban az esetben, ha többen dolgoztok egy cég könyvelésében, a kollégáknak külön-külön hozzáférést tudtok adni, így egyértelmű melyik kolléga milyen cégekhez férhet hozzá, ráadásul a bejövő automatizált munkafolyamatokat is hatékonyan tudjátok majd használni.
A kolléga hozzáadása
A főmenüben a Beállítások, majd a Felhasználók lehetőséget válaszd ki.
Itt az gombra kattintva jelenik meg a következő ablak, ahol megadhatod a kolléga kapcsolódó email címét és a részletes beállításokat.
A beosztás mezőn kívüli mindegyik mezőt kötelező kitölteni. A szerepkört a legördülő listából tudod kiválasztani. A szerepkörökről itt olvashatsz részletesen.
Amennyiben az újonnan hozzárendelt kolléga nem rendelkezik Billcity jogosultsággal, akkor a rendszer ki fog küldeni a részére egy kezdeti jelszót tartalmazó emailt, mellyel be tud lépni a rendszerbe. Mindenképpen javasoljuk, hogy az első belépés után változtassa meg a jelszavát.
Abban az esetben, ha már volt a kollégának hozzáférése - csak egy másik a céghez- akkor egy tájékoztató üzenetet fog küldeni a rendszer arról, hogy új vállalkozáshoz kapott jogosultságot.
Abban az esetben, ha a kolléga az emailt valamilyen okból nem kapta meg, akkor nézze meg a spam mappába is. Ha ott sem találja, a jelszó emlékeztetővel tud új jelszót igényelni.
Hozzászólások
0 hozzászólás
A cikkhez nem írhatók újabb hozzászólások.