Ennek az automatizmusnak köszönhetően nem lesz szükség ismételten megkeresni az ügyfeledet a számla kiegyenlítése miatt. A kimenő számla munkafolyamat beállítása után automatikusan a te paramétereid alapján mennek ki az értesítő email-ek. A számla pénzügyi teljesítése utáni értesítést is be lehet állítani.
Elérés
A munkafolyamatok beállítását a "Beállítások" majd "Kimenő számla automatizmusokra" kattintva teheted meg. Erre a linkre kattintva egy a témában készült YouTube videónk nyílik meg.
Az "Új automatizmus létrehozása" gombra kattintva létrehozhatsz új automatizmusokat. Van lehetőség keresni a már elkészített automatizmusok között. Szintén van lehetőség archiválni vagy módosítani őket a kék ceruza vagy szemetesláda ikonra kattintva.
Beállítás
A következő aktivitásokat lehet alkalmazni.
- "Számla létrehozása", első lépés, innentől indul az automatizmus.
- "Várakozás", az az időszak, amikor két feladat között várakozunk. Itt több beállítást is eszközölhettek. Például adott időszakot vár vagy a számla fizetési határidejéig.
- "E-mail", jelzés az ügyfélnek, itt bármilyen tárgyú és tartalmú email kiküldethető.
- "Cél (fizetve)", ezt szeretnénk elérni. Amikor ez a feltétel teljesül (a számla kifizetése) erre a folyamat ágra ugrik az automatizmus. Ebből kifolyólag csak egy lehet belőle.
- "Számla fizetve?", két ágra osztja a folyamatot. Az egyik ág a "fizetett" a másik a "fizetetlen".
A "Várakozás" művelet
Három lehetőség közül lehet választani ennél a műveletnél:
- Vár a fizetési határidőig
- Vár adott ideig ( adott időszakik várokozik)
- Vár az adott feltétel teljesüléséig
Feltételnek több időponthoz köthető feltételt is be lehet állítani. Lényege, hogy lehetővé váljon, hogy adott dátum lejárata után, mondjuk csak kedden menjenek ki értesítők. Vagy kedden menjenek értesítők, ha hónap első felében vagyunk. És pénteken mindenképpen menjen minden héten. Ez a beállítás látható a lenti képernyőképen is.
Az alábbi folyamat ábra bemutat egy átlagos felhasználást.
- Számla kiállítás
- Várakozás mondjuk a számla fizetési határidőig
- Számla fizetve?
- Ha igen, akkor készen vagyunk, és ki mehet egy visszaigazoló email
- Ha nem, akkor elindul az értesítő levelek küldésének különböző szintje.
- Ebből az ágból a pénzügyi teljesítés után kikerül a számla és átkerül "fizetett" ágra.
Hozzászólások
0 hozzászólás
A cikkhez nem írhatók újabb hozzászólások.