Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan milyen üzenettel találkozhatsz, ha egy bejövő számla mentésekor az adott számla már létezik a rendszerben. Ez az értesítés segít elkerülni a duplikált számlák feldolgozását.
Egy számlát duplikáltnak tekintünk az alábbi esetekben
Ha van a partnernek adószáma
Legalább egy olyan számla már létezik a rendszerben, ahol az adószám törzsszám része (az első 8 számjegy) és a számlaszám azonos.
Ha nincs a partnernek adószáma
Legalább egy olyan számla már létezik a rendszerben, ahol a partner neve és a számlaszám azonos.
Értesítés mentéskor
Amikor a felhasználó a mentés gombra kattint, a rendszer ellenőrzi a fent említett feltételek alapján, hogy létezik-e már a számla. Ha igen, megjelenik az alábbi üzenet:
A felhasználó két lehetőség közül választhat
- Igen, rendben: ekkor mentésre kerül a számla, de vedd figyelembe, hogy duplikáció lehet.
- Mégse: a számla mentése megszakad, akár törölheted is.
Hozzászólások
0 hozzászólás
A cikkhez nem írhatók újabb hozzászólások.