A Billcitybe van lehetőség arra is, hogy az ügyfelek - vagy éppen a szállítók - közvetlenül küldjék be a számlájukat a rendszerbe. Így minimálisra csökkenthető az elveszett elektronikus számlák mennyisége, hiszen ahogy megkapja az ügyfél, néhány kattintással továbbítani is tudja a Billcitybe.
Itt két fontos információt kell figyelembe venni:
- csak a .pdf fájl formátumú számlákat dolgozza fel a rendszer
- egy levélben maximálisan beküldhető adat mennyisége maximum 20 MB lehet
Az utóbbi korlátozás miatt tömeges számlabeküldésre nem az email beküldést, hanem az ügyfél hozzárendelését vagy a Google Drive hozzárendelést javasoljuk.
E-mail cím megadása az ügyfélnek
A rendszerben a Beállítások/Dokumentumok e-mailben menüpont alatt találod azt az e-mail címet melynek a csatolmányaként küldött .pdf fájlt a rendszer számlaként tudja fogadni.
A rendszer véletlenszerűen generálja le ezeket ez email címeket, emiatt a formátuma nem szép, de ha az ügyfél hozzáadja azt a levelező rendszeréhez, akkor néhány kattintással előhívható.
Az e-mail cím másolása és újragenerálása
Az e-mail cím melletti ikonnal ki tudod másolni a vágólapra az email címet.
Agomb megnyomásával generálhatsz egy új e-mail címet, melyet ne felejts el megadni újra az ügyfeleknek.
A számla befogadása
Az e-mailben beküldött számla a "Dokumentumok" menüben, a bal oldali "Beérkezett fájlok" szakaszába érkezik. Abban az esetben, ha van új beérkező fájl, akkor az "Emailben" menüpont mögött zárójelben a beküldött .pdf fájlok számát megjeleníti a rendszer.
Ahhoz, hogy megnézd a számlákat, kattints rá az "Emailben" menüpontra.
Majd jelöld ki a számlákat amiket át szeretnél emelni a szállító számlák közé. Kattints a gombra és válaszd a "Szállítói számla" menüpontot.
Ezután a feldolgozásra vár menüpont alatt találod meg a számlákat.
Amennyiben már a fájl neve alapján tudod, hogy a dokumentum nem számla, akkor azt is megteheted, hogy rögtön kitörlöd.
Hozzászólások
0 hozzászólás
A cikkhez nem írhatók újabb hozzászólások.