Ha IMA rendszerben könyvelsz és szeretnéd feladni a szállító számlákat, akkor a következő leírás szerint tudod ezt megtenni.
1. A rendszerek összekapcsolása
A Billcityben először generáld le az API kulcsot. Ezt akkor tudod megtenni, ha admin felhasználó vagy.
A Beállítások/API kapcsolat menüpontban az API kulcs létrehozása gombra kattintva tudsz API kulcsot generálni.
Ekkor a rendszer kiír a cégazonosító alá egy API kulcsot is. Ezt az API kulcsot másold ki a két kék papírlap ikonra kattintva.
Lépj át az IMA rendszerbe.
Itt két helyre kell bemásolni az API kulccsal kapcsolatos adatokat.
A Beállítások/Főbeállítások/Eladás/Beszerzés -2 képernyőre be kell bemásolni az API kulcsot.
A Programadminisztráció/Kezdő/Cégadatok módosítása menüben a Cégadatok/Alapadatok képernyőn meg kell adni a Billcity cég kódot, ami a Billcity API kapcsolat menüben a cégazonosító.
2. Számlák feladása
Miután a szokott módon a Billcityben ellenőrizted a számlákat, és azok Ellenőrzött státuszba kerültek, indíthatod az IMA programból a számlák átvételét a SZÁMLÁZÁS/Számla rögzítés/Szállítói számla import menüpontban a Billcity Import gombra kattintva.
Ebben a menüben BC import gomb megnyomásával beérkeznek a számlák. A felső menüsorban be kell állítani fent a két fület: könyvelési csoport SPN-t és a könyvelési csoport devizát.
Ezt követően a szállítói számla rögzítése menüpontban találjuk a számlákat igény státuszban, amiket akár csoportos rögzítéssel, egy gombnyomással véglegesen rögzíthetjük az IMA programban.
Megjegyzések
0 megjegyzés
Cikk zárolt megjegyzésekkel szemben.